Friday, May 22, 2009

TERAPI @ mid valley n the garden


ni aqeel nyer new stroller (Per Perego Pliko P3) sy ble kt mothercare midvalley...
yg lame nye stroller da let go kt my frenz qeelah


my new kasut ( tp da pkai br snap huhu)
n purse LIZ CLAiRBORNE
ntah camane leh berkenan kt wane ni huhu


baju2 n suar for aqeel from mothercare


ni from GAP


da lme btul x menterapikan diri tuk menyopping sejak arwah belajr.. so 2 mggu lpas g KL ats urusan Arwah smbil2 g menyoppingkan diri...tp ble dah ade duit lebey tp org yg dicintai dah meninggalkn kita perasaan tuk menyopping x cm dulu .. itu yg org2 slalu ckp duit byk pun x gune perasaan x same cm dulu waktu arwah masih ade...walopun duit x byk tapi hati riang n gembira tul x blogger2 sume..duit x leh ganti ngn cinta dan kasih syg

9 comments:

yaya said...

cantik wallet kuning tu....
jeles i tau...

aQEEL IdraKi Mama said...

ti yaya bli same ngn ann ok

Dina said...

Yep betul tuu.. kasih sayang tak boleh dibeli dengan wang ringgit atau dengan apape pun yang lain.

Tapi Dina tau, Aqeel mesti hepi nih dapat banyak baju baruuuu!
^___^

aruza narma said...

amboi!...shopping sakan jugak ek!...

Kerol+Natt=Adam said...

haii ann..nat ade keje umah utk ann ni..jgn lupe ambk award n jwb tag from my blog ek'...

nasaoji said...

yer..hargai insan tersayang d saat keadaan mereka..

hoho..ko let go kat mak su aku yer,...nnt aku nak suh diyer let go kat aku lak..;p

linda said...
This comment has been removed by the author.
linda said...

brapa stroller tu ann beli?ada sale x?

aQEEL IdraKi Mama said...

linda- pliko ann beli RM1499 xde offer maser nih...